Paroles Issues

de Snoop dogg

Meech

Bow Wow

Yeah

Dogg House

Oh serious

I heard that

So I didn't know about all that

Yeah

Keep my industry as much as possible

Snoop Dogg

Found out, found out

On all ya'll niggas

Check me out homie

Everywhere I go

I got niggas and bitches on my dick trying to take my shit

Now, I don't really know

But I try to keep my head to the skitta

Slice my piece of hitta

Whatcha hating for?

You better get up, get out and get your own, Nigga

Pick up the phone and holla at your folks

Young locs in the hood, mashing Dogg House

Fuck them other fools

D-O-double G

Kick back, blaze the sack

I catch a muthafucking big, Mack Attack

We blazing up the dogg

It'll hurt you

Nothing but purple in my circle

To the day we die

We don't get money, bitches and high

Dogg House Gangsta Crip

Right back in your muthafucking ass for the R-2-G, bitch

What ya'll wanna do?

Seems like niggas wanna talk all night

What we gonna do?

We ain't gonna say nothing more, we gonna get with ya'll, on side

That's how suppose to see

So all that straggling in the gate trying to get close to me

Ya'll niggas need to stop

Trying to flip the hip hop scrip

I snap and crackling POP

Tell your friends and folks

It's a whole new year and situation and I'm still hating hoes

Will it ever stop?

Look I really don't know but on the up I doubt that, loc

Now what about your hood?

Man, I'm doing mine they're doing there's

So I guess It's all good

And, what about your crew?

Shit, my crew it's +Tha Eastsidaz+

Fool, I thought u knew

Dogg Pound ain't the same?

Yeah, them niggas split up and did they own thang and went made their own gang

Money is thicker than water?

That's fuck up but on the real that's how it is cuz, damn

The world just ain't the same?

And come to find out this niggas crossing out my muthafucking name

So what am I to do?

I put it on mind continue to shine

Everything fine

In G-O-D we trust

That's why ya'll suckers can't "Touch us, Touch us"

Meech u made the beat

And you know when we get together

Shit, we like bread and meat

We coming with the heat

Close your mouth cause Dogg House is definitely turning it out

And what about the cop?

I pay them and the ones I didn't I slaved them, haha

Will it ever stop?

It's like asking "Who is it" before a nigga even knock

The game is here to stay?

And I'm here to change the rules cause I'm a player that loves to play

Did you thank the lord today?

Think I did and on that note young loc, I'm getting dose

Why you tell the truth?

Cause I'm hundred twenty proof from the turf to the roof

Bigg Snoop

Paroles de Snoop Dogg

  1. Paroles Your Sexy Sex de Snoop Dogg
  2. Paroles Your Sexy Sex de Snoop Dogg
  3. Paroles Your Sexy Sex de Snoop Dogg
  4. Paroles GGN French Inhale de Snoop Dogg
  5. Paroles Welcome To The Hood of Horror de Snoop Dogg
  6. Paroles Getta Grip de Snoop Dogg
  7. Paroles Executive Branch de Snoop Dogg
  8. Paroles Stoners anthem de Snoop Dogg
  9. Paroles Reincarnated trailer de Snoop Dogg
  10. Paroles Gangsta Walk de Snoop Dogg