kvarvarande matcher mot West Tyskland barn tröja

Tu peux discuter de tout par rapport au rap francais .

kvarvarande matcher mot West Tyskland barn tröja

Message de fotbollstrjemv le Mar 8 Mai 2018 04:13

Manchester Uniteds chef Jose Mourinho har slagit ut på Sverige barn tröja fransspelarna som bidragit till nederlaget till Brighton och säger att det är därför som de "spelar inte mer".

United slogs 1-0 på Argentina tröja Amex Stadium på fredagskväll tack vare Pascal Grosss andra halvvinner - ett resultat som tryggade Brightons Premier League-överlevnad.

Mourinho gjorde sex förändringar i laget som slog Arsenal 2-1 förra helgen, och han höll påminnelser till Marcus Rashford, Anthony Martial, Juan Mata, Marouane Fellaini och Matteo Darmian.

Men den portugisiska tränaren var inte imponerad av vad han såg.

"Inte tillräckligt bra" berättade han för Sky Sports. "De spelare som ersatte Image andra Brasilien tröja de utförde inte på en bra nivå Tyskland barn tröja och när individer inte utför på en bra nivå, är det svårt för laget att utföra på en bra nivå.

"Så kanske du förstår varför vissa spelare spelar mer än andra, och du frågar inte hela tiden varför A, B och C, de spelar inte mer."

Mourinho har ofta blivit frågad den här säsongen om vad Martial and Rashford i synnerhet behöver göra för att starta fler spel.

De var båda i XI mot Brighton med skador som utesluter Romelu Lukaku och Alexis Sanchez men, enligt den amerikanska chefen, gjorde inte tillräckligt.

United behöver fortfarande fyra poäng från kvarvarande matcher mot West Ham och Watford för att vara säker på att avsluta andra.

Mourinho insisterade på att det var "viktigt" för att se till att de slutade som löpare till Manchester City men anklagade sina spelare att inte känna samma sätt.

"Jag lyckades inte övertala mina spelare att de fyra punkterna vi behöver för att avsluta andra är väldigt viktiga," sa han. "För mig är det, men för några av mina spelare ser det inte ut som det är väldigt viktigt.

"Förmodligen är vi inte lika bra individuellt som människor tror att vi är och jag fortsätter säga om vi lyckas slutföra andra, det är bra. Mer än bra."
fotbollstrjemv

Meilleur Mc: mc

Retourner vers Discussion Rap Francais